diumenge, 27 de març del 2011

MAGDALENES CLÀSSIQUES DE LLIMONA I CANYELLA

L'esmorzar és un dels àpats que més m'agrada. Des de que he descobert la botiga Inhala de Granollers, la Núria i la Dolors m'han ensenyat a descobrir el món del té i ..... m'encata trobar un moment per assaborir un deliciós tè ben companyat de tassa , tetera...
 
 Vaig decidir fer les "MAGDALENES CLÀSSIQUES DE LLIMONA I CANYELLA" d'en Xavier Barriga que tantes vegades he vist als blogs per acompanyar el te a l'hora d'esmorzar.


INGREDIENTS:

·      125 g d’ous
·      175 g de sucre
·      60 ml de llet
·      190 ml d’oli de gira-sol
·      210 g de farina
·      5 g de llevat químic
·      un pessic de sal, de canyella i ratlladures de llimona


 Elaboració
  1.  Bateu els ous i el sucr
  2. Barregeu l’oli i la llet i afegiu-ho als ous. Batreu-ho a velocitat baixa
  3.  A part barregeu la farina , el llevat, la canyella la sal i la ratlladura de llimona.
  4. Incorporeu-ho  i comenceu remenant-ho a marxa lenta  quan estigui tota la mescla homogènia augmenteu  la velocitat i continueu l’agitació durant 2 o 3 minuts.
  5. Tapeu-ho amb un drap i guardeu-ho a la nevera una hora com a mínim perquè el llevat comenci a actuar. Pot estar a la nevera fins l’endemà.Ompliu la càpsula de les magdalenes amb una mànega pastissera o amb cullera unes tres quartes parts de les càpsules.
  6. Poseu-ho al forn prèviament escalfat  a 210 ºC amb l’escalfador de dalt i baix,  de 14 a 16 minuts, segons la grandària


 No m'han quedat gaire bé s'ha trencat massa i però de gust són  boníssimes !!  no n'ha quedat ni una .. Hauré de fer-ne més i poder millorar-les.. je, je 

10 comentaris:

  1. Les magdalenes sempre queden be amb el te.
    No m’estranya que no en quedi cap, aquestes encara que dius que no t’han quedat bé, fan molt bona pinta.
    Bona cuina

    ResponElimina
  2. Donçs trobo que han pujat força, t' han quedat prou bé! Aquesta recepta del X Barriga a mi m' encant i és la que faig servir per a fer magdalenes despres d' haver-ne provat moltes.

    ResponElimina
  3. T'han quedat precioses!!!! amb un bon "copete", i segur que boníssimes, perque aquestes no fallan mai.
    Molts petonets

    ResponElimina
  4. Que bones magdalenes. Yo les trobe preçioses.
    Besets

    ResponElimina
  5. Doncs a mi em semblen espectaculars, tan pujadetes!. I per berenar amb una tassa de tè, igualment bones!.

    ResponElimina
  6. tot plegat una monada eh !

    la tetera, les tasses,les estivalles i com no

    les magdalenes.


    EULÁLIA.

    ResponElimina
  7. Aquestes magdalenes del Xavier Barriga no fallen mai!
    L'esmorzar també és el meu àpat preferit ;)

    ResponElimina
  8. Uau, quina barretina més bonica tenen aquestes magdalenes!! :)
    I que bé tenir a prop una botiga amb articles de la casa Greengate! M'encanta!
    Petons!

    ResponElimina
  9. T'ham quedat precioses, què dius que no t'han quedat bé? Aquestes a mi també se m'esverdellen, jo crec que és la recepta que queden així, o la canyella, perquè les altes que faig i no proten canyella no em passa mai. Perfecte el barret, per treure's el barret.
    Una abraçada bonica!

    ResponElimina