divendres, 20 de març del 2015

Pastís de galetes amb nata i xocolata

Des de que la Dolors em  va explicar aquest pastís tenia ganes de fer-lo.
La recepta és del llibre "CUINAR ÉS SENCILL" de la Montserrat Seguí.

INGREDIENTS

150 g de galetes quadrades 
400 g de nata  del 35%
1 tassa de cafè
Sucre
125 g de xocolata 

ELABORACIÓ

Munteu la nata. Reserveu.
Feu café . Reserveu.
Aneu mullant amb el cafè les galetes i col.loqueu-les en fila i ben juntes en una plata o motlle.
Cobriu-les amb nata
Desféu  la xocolata al bany maria o al microones.
Ompliu amb una capa de xocolata

Tomeu a posar una capa de galetes remullades amb cafè al damunt  i altra cop una capa de nata i de xocolata .
Poseu-lo al congelador.
Treure'l del congelador unes dues hores abans de menjar-lo.


Bon profit!



1 comentari:

  1. El llibre de la Montserrat Seguí el tinc des de que em vaig casar. Amb ell es pot dir que vaig començar a cuinar. És un gran llibre i la teva recepta boníssima, èxit segur

    ResponElimina