dissabte, 5 de gener del 2019

CREMA DE LLIMONA

La meva mare m'ha donat moltes llimones dels seu llimoner i m'ha dit : " No ser que fer amb tantes llimones ! ".
Jo m'he posat en funcionament i he començat a fer recerca de cremes de llimona. N'hi ha moltíssimes. M'he decidit per la de la CARME RUSCALLEDA  del llibre " La Màgia de la Cuina". És una recepta sense llet, fresca i lleugera.


INGREDIENTS
4 ous
4 llimones grosses ( jo n'he posat 6 de petits)
300 g de sucre
50 g de maizena
1 l d'aigua 

ELABORACIÓ

1. Renteu les llimones i , amb un ratllador, ratlleu tota la pell de reserveu-la.



2. Expremeu el suc de les llimones. Reserveu.


3. En un pot que hi càpiga tot el volum, poseu-hi el sucre, els ous i la maizena treballeu el conjunt          fins que tots els ingredients estiguin intregrats , que no quedin gromulls.
4. Afegiu-hi la ratlladura i  el suc de les llimones i l'aigua prèviament escalfada per agilitzar la feina.
5. Poseu-ho al foc i remeneu-ho continuament fins que arrenqui el bull.


6. Coleu la crema obtinguda i repartiu-la en platets o copes , reserveu-la a la nevera fins el moment           de  menjar-la.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada